601-67-95-87

Honorujemy:

Harmonogram zajęć

Sobota
zajęcia odbywają się w różnych godzinach

Szybki kontakt

Kinga Ćwigoń
HOTEL JANTAR

ul. Wczasowa 14
76-270 Ustka

 

tel. kom. 601 67 95 87
tel.  59-8144-287
email: k.cwigon@gmail.com

 

Honorujemy:

Fitness


Motywuje Cię trening w grupie? 
Nie wiesz jakie zajęcia będą dla Ciebie najlepsze? 


Zapraszamy do zapoznania się z naszym harmonogramem oraz opisem zajęć. 

OPIS ZAJĘĆ:

  • Indoorwalking- ćwiczenia na nowoczesnych eliptykach w rytm motywującej muzyki, pod okiem fachowca. Ćwiczenia są proste, nie obciążają stawów tak jak treningi na bieżniach. Siłą tych ćwiczeń jest trening w naturalnej , wertykalnej pozycji , każdy potrafi ćwiczyć na naszym sprzęcie. W naszym systemie, osoby starsze czują się zmotywowane i mają poczucie „bycia częścią grupy” bardziej niż w innych programach.
  • Basic step - wytrzymałościowy trening na stepie. Zajęcia oparte na układach choreograficznych składających się z prostych kroków i ich modyfikacji. Stracisz podczas nich zbędne kilogramy i zadbasz o swoją kondycję ;)
  • Body tubing - ćwiczenia o umiarkowanej intensywności, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Zajęcia prowadzone są przy użyciu specjalistycznych gum. Niezbyt szybkie tempo sprzyja koncentracji na technice i dokładności wykonywanych ćwiczeń. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.
  • Body bar - trening ujędrniający i kształtujący naszą sylwetkę. Specjalne zestawy ćwiczeń z użyciem sztangi bardzo mocno pobudza przemianę materii i utrzymuje jej poziom nawet do kilku godzin po zakończeniu treningu.
  • Body Ball - zajęcia z wykorzystaniem piłek i lekkich hantli, o charakterze wolnych ćwiczeń wyrabiających równowagę mięśniową lub dynamicznych zajęć, kształtujących mięśnie całego ciała.
  • Step & shape - trening ogólnorozwojowy poprawiający kondycję fizyczną i wzmacniające wszystkie partie mięśni. Część wzmacniająca prowadzona jest z użyciem hantli, obciążeń lub tubingów.
  • TF & Płaski brzuch lub Stretching-  trening funkcjonalny wzmocni Twoje ciało, zwiększy wydajność życia codziennego oraz zmniejszy podatność na kontuzje. Trening ten sprzyja poprawie stabilności, koordynacji i równowagi.  Ćwiczenia te połączone są z długim stretchingiem lub wzmacnianiem mięśni brzucha.
  • Fitness Mix- trening w pełni dostosowany do upodobań oraz chęci uczestników, mogą tu się pojawić np. tubingi, bosu, stepy, hantle, itp.
  • Bosu & Płaski Brzuch - to dwustronnym przyrząd będący unikalnym połączeniem piłki i stepu. Jedna strona urządzenia stanowi rodzaj pneumatycznej kopuły pracującej przy każdym ruchu ćwiczącego, druga zaś jest płaską i sztywną platformą. Trening z BOSU jest wszechstronny i nowoczesny, daje nieograniczone możliwości. Można ćwiczyć wchodząc, schodząc, skacząc, klęcząc. Wszystko to w dowolnym tempie, dowolnych pozycjach, zawsze atrakcyjnie i przede wszystkim bezpiecznie. Ćwiczenia z BOSU rozwijają umiejętności motoryczne, kształtuja sylwetkę oraz wzmacniają umysł. 

 

Jeżeli nadal masz wątpliwości, które z oferowanych zajęć będą dla Ciebie najlepsze - wiedz, że każde z nich pozwolą Ci na: spaleniu kalorii, eliminacji cellulitu, wzmocnieniu i wyrzeźbieniu mięśni oraz odprężeniu psychicznym, a z czasem - poczujesz się lżejsza, sprawniejsza i zwinniejsza;)