601-67-95-87

Honorujemy:

Harmonogram zajęć

Środa
9:00
Indoorwalking/ Chusty
18.00
Body Tubing
19.00
Body/Easy Ball
20.00
bodyART

Szybki kontakt

Kinga Ćwigoń
HOTEL JANTAR

ul. Wczasowa 14
76-270 Ustka

 

tel. kom. 601 67 95 87
tel.  59-8144-287
email: k.cwigon@gmail.com

 

Honorujemy:

Wibrotrening Fitvibe


Trening i terapia wibracyjna na profesjonalnym urządzeniu to prawdziwy fenomen naszych czasów!
Przeprowadzone badania naukowe wykazały stymulujący wpływ wibrotreningu na większość struktur i tkanek organizmu człowieka, jak kości, stawy, mięśnie czy skórę.

ZALETY

  • Krótkie sesje treningowe trwające zaledwie 15 minut!!!
  • Mięśnie pobudzone w 100%.
  • Do pełnego sukcesu wystarczą zaledwie 3 sesje treningowe w tygodniu.
  • Różnorodność ćwiczeń.
  • Szybkie uzyskiwanie oczekiwanych rezultatów.
  • Różnorodność działania – pozytywny wpływ na wiele struktur organizmu.

DZIAŁANIE

  • Siła mięśni – trening wibracyjny pobudza w 100% wszystkie włókna i grupy mięśniowe. Efektem jest wyraźny przyrost siły i wytrzymałości mięśni.
  • Cellulit – efekt masażu i drenażu limfatycznego powstały pod wpływem wibracji, powoduje szybsze krążenie limfy, rozpad komórek tłuszczowych, poprawę struktury skóry – jej ujędrnienie i większą elastyczność. Wszystko to składa się na przeciwdziałanie cellulitowi.
  • „Spalanie” tkanki tłuszczowej – w wyniku treningu wibracyjnego dochodzi do podwyższenia poziomu metabolizmu – organizm zwiększa swoje zapotrzebowanie na energię. Energia ta pochodzi ze „spalania” tkanki tłuszczowej – efektem jest jej stopniowe ubywanie.
  • Giętkość i elastyczność – dzięki wibracjom stawy, wiązadła i ścięgna są lepiej ukrwione i odżywione. Daje to większą giętkość i elastyczność tych struktur. Jest ona osiągana bezboleśnie i w sposób dużo bardziej komfortowy niż w przypadku metod tradycyjnych.
  • Koordynacja – trening wibracyjny powoduje poprawę koordynacji nerwowo – mięśniowej, co jest skutkiem poprawy współdziałania układu nerwowego i mięśniowego. Dotyczy to zarówno współpracy różnych grup mięśniowych jak i w samych grupach mięśniowych.
  • Krążenie – pod wpływem wibracji mięśnie „pompują” krew do naczyń 30 do 50 razy na sekundę. Powoduje to lepsze zaopatrzenie mięśni w składniki energetyczne i tlen oraz przyspiesza usuwanie szkodliwych produktów metabolizmu. Dzięki temu po treningu nie odczuwamy dyskomfortu i bólu mięśniowego, ani nie mamy tzw. „zakwasów”.
  • Gęstość kości – trening wibracyjny w znacznym stopniu poprawia strukturę kości zapobiegając jej porowaceniu (osteoporozie). Dlatego też jest on szczególnie wskazany dla osób starszych i młodzieży w okresie wzrostu.
  • Zwalczanie bólu – w wyniku wydzielanie odpowiednich substancji chemicznych od wpływem wibracji oraz wymiany płynów w komórkach i pomiędzy nimi, dochodzi do zmniejszenia odczucia bólu i dyskomfortu.
  • Produkcja hormonów – pod wpływem treningu wibracyjnego dochodzi do zwiększenia wydzielenia hormonów, które zwiększają metabolizm, poprawiają samopoczucie czy zwiększają koncentrację i odporność na stres. Mowa tu o m.in. hormonie wzrostu, serotoninie, testosteronie.

EFEKTY
W sektorze wellness, uroda i zdrowie osiągane efekty treningu i terapii na Fitvibe to:

  • Kształtowanie i ujędrnianie ciała
  • Redukcja tkanki tłuszczowej
  • Redukcja cellulitu
  • Uelastycznienie skóry
  • Regulacja gospodarki hormonalnej
  • Zmniejszenie napięcia nerwowego i redukcja stresu
  • Relaksacja i wzrost witalności
  • Głęboki masaż
  • Wzmocnienie tkanki kostnej
  • Usuwanie toksyn z organizmu
  • Zapobieganie lub spowalnianie procesom starzenia się organizmu.
  • W sektorze fitness & sport Fitvibe doceniany jest za następujące rezultaty:
  • Podnoszenie poziomu energii – wzrost tzw. "power"
  • Wzrost siły i wytrzymałości mięśni
  • Poprawa elastyczności więzadeł i ścięgien – stretching
  • Mobilizowanie stawów
  • Poprawę koordynacji ruchu
  • Wzmocnienie tkanki kostnej
  • Przyspieszenie regeneracji po urazach
  • Regulację metabolizmu
  • Poprawę skuteczności rozgrzewki i relaksu
  • Głęboki masaż.

W sektorze medycyna i rehabilitacja dzięki Fitvibe osiąga się:

  • Przyśpieszenie procesów regeneracji organizmu
  • Skrócenie czasu rekonwalescencji
  • Poprawę siły i wytrzymałości mięśniowej - związaną z głęboką stymulacją włókien mięśniowych na drodze prostych odruchów nerwowo-mięśniowych uruchamianych przez drgania oraz z maksymalną synchronizacją pracy poszczególnych jednostek motorycznych mięśnia
  • Wzmocnienie kości (profilaktyka osteoporozy) - praca mięśni i drgania mechaniczne sprzyjają mineralizacji kości w miejscach najbardziej narażonych na urazy i przeciążenie
  • Poprawę równowagi i koordynacji ruchowej – stymulacja receptorów czucia głębokiego w mięśniach i stawach pozwala lepiej kontrolować naszą postawę i płynność ruchów
  • Mobilizację stawów - zwiększenie elastyczności więzadeł i ścięgien wynika z lepszego ukrwienia i dotlenienia struktur stawowych
  • Redukcję bólu - lepsze odżywienie i dotlenienie tkanek przez pobudzone krążenie, a także wzrost poziomu endorfin (działanie przeciwbólowe) i hormonów przyspieszających regenerację
  • Oczyszczenie organizmu - znaczna poprawa krążenia krwi i limfy oraz udział odpowiednich hormonów, przyspiesza metabolizowanie i usuwanie szkodliwych produktów przemiany materii
  • Regulacja gospodarki hormonalnej - wyrzut odpowiednich hormonów wpływa nie tylko na poprawę naszego samopoczucia i przyspieszenie metabolizmu ale przede wszystkim na wzrost aktywności fizycznej jak również libido.

ZALECENIA

  • Przed rozpoczęciem treningu zapoznaj się z przeciwwskazaniami.
  • W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, co do stanu zdrowia zawsze skonsultuj się ze specjalistą (lekarzem).
  • Dzieci poniżej 12 roku życia nie mogą ćwiczyć na platformie wibracyjnej.
  • Ok. 30 minut przed treningiem wypij minimum 0,25 litra płynów (woda z sokiem, napój izotoniczny, woda).
  • Stojąc bezpośrednio na platformie wibracyjnej zawsze mniej sportowe obuwie. Ćwicząc bez obuwia lub wykonując inne pozycje niż stojące, zawsze używaj maty.
  • Przestrzegaj bezwzględnie wszystkich wskazówek udzielanych przez instruktora.
  • Nie wstrzymuj oddechu podczas ćwiczeń.
  • Nie pozwól by twoja głowa, klatka piersiowa, kręgosłup lub gardło bezpośrednio stykały się z platformą.
  • Nigdy nie „blokuj” stawów – niech będą zawsze lekko zgięte podczas ćwiczeń.
  • Natychmiast przerwij trening gdy czujesz ból, dyskomfort lub zmęczenie.
  • Ćwicz 2 – 3 razy w tygodniu (kwadrans podczas jednej sesji).
  • Rób 24 godzinne przerwy między treningami.

PRZECIWWSKAZANIA

  • Ciąża
  • Połóg, karmienie piersią
  • Ostre zapalenie żył
  • Ciężka choroba serca i/lub naczyń wieńcowych
  • Rany pooperacyjne
  • Endoprotezy stawów
  • Ostra przepuklina, dyskopatia, spondyloza
  • Cukrzyca
  • Stany i choroby zapalne
  • Migrena
  • Wszczepiony rozrusznik
  • Nowotwór
  • Padaczka (epilepsja)
  • Niedawno wszczepione implanty i/lub zaspolenia (metalowe i syntetyczne śruby, spirale, płytki)
  • Kamienica nerkowa.